26.03.20

Увага: Дозвілля!

Під час перебування на карантині
пропонуємо провести
 «Книжковий марафон»,
який допоможе  використати вільний час.
Читайте і пишіть відгуки на прочитані книги!
Присилайте свої оповідання, вірші, малюнки на адресу шкільної бібліотеки school7lubrary@gmail.com,
або Viber Вашого класного керівника


Цікаві відгуки та малюнки будуть викладені у блозі!!!
Книжки для читання Ви зможете знайти на рекомендованих сайтах:
Укрліб -  УкрЛіб - скорочення від Ukrainian Library (українська бібліотека). На сайті можна знайти як українську таку і світову літературу українською мовою
"Читанка"– дитяча публічна онлайн-бібліотека, в якій містяться книги українською мовою, які вже не можна придбати у книжкових магазинах. Однак ви маєте можливість завантажити на комп’ютер чи інший пристрій будь-яку з книг представлених на сайті.
"Казкар"  - казки, аудіоказки, пісеньки, вірші та інше.
"Дерево казок" - казки для дорослих та дітей


ЯК ПИСАТИ ВІДГУК НА ХУДОЖНЮ КНИГУ

Уважно прочитай книгу, обміркуй її зміст і напиши відгук.
Відгук на художню книгу пишеться за таким приблизним планом:
- Назва та автор книги, про яку ти будеш писати відгук.
- Про що говориться у книзі?
- Хто головні герої?
- Чи сподобалися тобі їхні характери, вчинки. Чому?
- Які питання виникли у тебе під час читання?
- Чи сподобалася тобі ця книга? Чому?
- Чи радиш ти прочитати цю книгу іншим читачам?

- Які враження викликала у тебе книга?

Відгук на прочитану книгу Льюїса Керрола
«Аліса в країні чудес»
Мені дуже подобається книга Л. Керрола «Аліса в країні чудес». Вона дуже цікава й красива, з яскравими кольоровими картинками. Більш за все мені в цій книзі подобається те, що вона надзвичайно фантастична. Мабуть, автор цієї книги дуже любив фантастику, йому подобалося описувати фантастичні історії та події.
Коли я читала цю книгу, я уявляла себе на місці тієї дівчинки, і всі події відбувалися зі мною, а не з нею.
Я вважаю, що ця книга - найфантастичніша, найцікавіша, і, взагалі, просто найкраща. Я вже давно прочитала цю книгу, але у мене ще й досі залишилось дуже багато вражень і хороших спогадів. До сьогодні я пам'ятаю цю красиву рудоволосу дівчину, зайця, що завжди кудись поспішає і дивиться на годинник. Мене ще дуже вразило те, що така дивна подія виявилась всього лише сном. Я б теж хотіла, щоб мені наснився цей цікавий, смішний, фантастичний випадок. Я раджу всім прочитати цей твір, і якщо ви не вірите моєму слову, я сподіваюсь, що колись все ж таки ви зрозумієте світ фантазій і пригод.
Мені здається, якщо б не було цієї книги, мій словниковий запас і моє мовлення ніколи б не збагатились. Зараз я пишу відгук і знову згадую мишу Соню, яку так прозвали тому, що вона завжди засинала. Алісу і всіх її друзів.
Мені дуже сильно сподобалась ця книга!
В.Ф. Мошак, Г. Кихай Одеська обл.

Відгук на прочитану книгу
Данальда Соболя «Детективні історії»
Я іноді замислююся над тим, чому читати книгу цікавіше, ніж дивитися фільм? Потім розумію: читаючи книгу, я представляю героя таким, яким малює його моя уява. Як часто буває таке: після прочитаної книги подивишся фільм і розчаруєшся - герой зовсім не такий, яким я його уявляв...
У книг є ще одне достоїнство: я можу читати думки героїв. Адже це так здорово! Мені подобається, що книгу можна читати коли захочеш, або коли є час. Що її можна взяти із собою куди завгодно. Хіба це не прекрасно?
За ті 5 років, що я вмію читати, я познайомився з різними книгами - від казок, історій із життя школярів до містики й детективів.
Я хочу розповісти про детективи. Багато хто вважає читання детективів порожнім витрачанням часу: кажуть, детективи нічого не вчать. Я хочу посперечатися із цією думкою. Недавно я прочитав серію дитячих детективів автора Д. Соболя. Це невеликі заплутані історії без розв'язки. Доводиться самому шукати відповідь на питання, хто ж злочинець. А якщо в мене не виходило дійти до істини, то наприкінці книги я знаходжу відповіді, які мене дивували своєю простотою.
Ці книги навчили мене спостережливості. Я довідався багато цікавого: виявляється, увігнуті поверхні перевертають зображення, червоні предмети при синіх ліхтарях здаються чорними й багато іншого.
Я сподіваюся, що в житті книги будуть зі мною завжди, тому що в століття комп'ютерів і передових технологій усе ще важливо мати добре серце, бути порядною, а не тільки тямущою людиною. І книги мені допоможуть орієнтуватися в цьому дуже складному й такому цікавому світі.
В.Ф. Мошак, В. Узун, Одеська обл.
(Шкільна бібліотека. – 2010. - № 5. – С. 35.)


Немає коментарів:

Дописати коментар